Abstinens efter värmen

Godmorgon lördag!
 
Eller är det glad påsk man säger idag? Jag har ingen aning. Jag har liksom tappat bort påskfirandet sedan jag flyttade ner hit till Stockholm. Det är inte lika viktigt att fira påsk när man inte har sin familj här antar jag. Och gud så jag saknar min familj idag. Jag hade sålt min själ för att få krama på dem idag. Vissa dagar är svårare utan dem än andra. Sen så kan det hända att jag saknar någon annan också, men sånt är livet ibland. Det gäller bara att se det positiva i allt som händer. Om nåt är menat att vara, så kommer det hända när tiden är inne.
 
Har sån sjuk abstinens efter värme också. Måste hitta ett bra sommarjobb och knega järnet nån månad och sedan sticka iväg igen. Kanske blir det ensam den här gången, eller i sällskap av mina norrlänningar. Vi får se när pengarna finns igen. Det ser ljust ut med helgjobb framöver iallafall, med alla studentskivor osv. Känns skönt att få in lite extrapengar. Måste bara hitta ett dagtidsjobb också, vilket jag tänkte leta efter nu. Och sen ikväll står det jobb på schemat. Busy bee. Haha!
 
Vi hörs på en liten stund.
xoxo
Erica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback