About a month ago

Godmorgon!
 
Jag vet att min update har varit off the chainz de senaste dagarna. Men jag har varit otroligt trött, sen igår så blev jag utringd på jobb direkt jag vaknade så jag hann inte ens öppna datorn. Det var bara stress upp ur sängen och iväg till jobbet. Vet ni hur skönt det känns att jag skaffat ett jobb eller? Jag är så jävla glad att jag äntligen tog tag i det på riktigt när jag kom hem. Så nu hoppas jag bara på mycket jobb de kommande månaderna så jag kan boka en ny resa någonstans sen. Försöker hitta någon att åka med men alla är ju så tråkiga. Varför vill ingen resa lika mycket som jag? Se världen lite och bara njuta. Enligt mitt årshoroskop så skulle jag ju hitta någon att resa med iår. Det verkar inte så framgångsrikt på den fronten. Oh well, jag får väl resa ensam. Det har ju ingen dött av.
 
För lite mer än en månad sen så fanns inte en tanke på att resa. Då var mina tankar bara på bloggen, utbilda mig, hitta ett bra jobb och typ starta ett normalt svenneliv. Nu vill jag bara resa runt och köra snabba bilar. Haha! Kanske måste fixa körkortet först eller vad säger ni?
 
Anyways, nu ska jag duscha och sedan får vi se vart vinden bär mig.
xoxo
Erica
 
 
Det är helt utvecklingsstört hur mycket jag saknar Thailand. Jag måste dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback