Tuesday again

Mornin'!
 
Har ni sovit gott? Det har inte jag.. Men är inte särskilt trött ändå! Har drömt massa konstiga drömmar och vaknat 32 gånger under natten. Men det har väl aldrig hindrat mig?
Nu sitter jag och äter frukost och fixar lite blogg-grejer. Sen om ungefär en kvart bär det av till skolan igen. Vi ska fortsätta på samma sätt som igår, och jag längtar faktiskt! Riktigt intressanta uppgifter måste jag säga. Man blir så peppad.
Sen när jag kommer hem igen så ska jag undersöka lite vad som händer om två helger när mina babes kommer hit. De vill hitta på nåt kul så måste forska fram nåt. Vi ska bo på hotell och allting, snacka om lyx! Hehe.
 
Nä vet ni? Jag får skriva mer sen för jag måste skynda mig nu. Synd men tyvärr.
 
Puss & Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback