Saturday mornin'

Godmorgon alla fina!
 
Jag har egentligen blivit väckt för nån timme sen, men såklart ville jag ju ligga och dra mig ett tag. Somnade inte förrän halv 4 imorse, även om jag kom hem vid 2. Hade väldigt trevligt igår. Jag var som sagt på Club Melody i Jordbro och såg Kartellen + N (Näbil). Tur som jag hade så hade jag fått låna kamera från skolan, så tog med den såklart. Det var fett svårt att få bra bilder, eftersom jag inte riktigt kan inställningarna än. Men några bra fick jag tillsist. Och dom ska jag gå igenom nu. Sen ska jag skicka några bilder till Club Melody också, även om de hade en annan fotograf på plats som tog bilder åt dem. 
 
Nä nu måste jag börja så jag hinner, har många bilder att gå igenom.
Puss & Kram
/ E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback