Regeringsskifte

Godmorgon fina läsare! 

Igår var en mörk dag för Sverige. Sverigedemokraterna fick 13% av folkets röster i valet. 13%! Men jag är inte förvånad, bara arg ledsen och besviken. Hur tänkte ni när ni röstade på dessa sorgliga ursäkter till människor? Inte alls antar jag. Och nu kommer jag få kilon med skit för att jag skriver som jag gör, men jag kan inte hålla det inne längre! 

Enda ljuset i mörkret var att vi äntligen fick ett regeringsskifte. Det är nu de röd/gröna som kommer styra vårat land, och det glädjer mig. Stefan Löfven klargjorde även att inget samarbete kommer hända med sd, tack och lov. Hoppas han håller detta nu. Och hoppas Sverige kommer vända till det bättre nu. 

Det var allt för mig än så länge iaf. Nu ska jag till skolan! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback