Rapokalyps Releasefest

Hejhopp!
 
Hade typ jordens bästa häng igår med massa rapgäris. BO$$$A med andra ord. De var förband till Rapokalyps och j*klar va tunga dom va! Har aldrig sett bo$$$a live förut, så det var grymt. Rapokalyps var tunga dom också, helt ärligt så hade jag aldrig hört dem innan. Men man upptäcker nya saker varje dag!
Utöver livekör så var det massa bra häng i logen med lite cyphers och mycket öl. Justja, jag fick ju sköta kameran hela kvällen också. Så himla kul. Förhoppningsvis blev bilderna bra! Använde Catys kamera så har inte fått dem än.
Natten avslutades iallafall med att följa en jättefull kille hem, som blev taskigt behandlad av vakter. Dagens goda gärning! En sån här grej visar bara att man MÅSTE vara försiktig med alkohol. För om inte vi hade varit där så hade den här killen förmodligen aldrig tagit sig hem. Så snälla ni, var försiktiga när ni dricker och håll koll på varandra! Aja, han klarade sig bra iallafall! Och innan hemfärd så blev det en promenad i Stockholmsnatten.
 
Nu ska jag fortsätta vara bakis och dricka min älskade cola.
Puss & kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: JNL

Tack för igår! :)

2014-09-28 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback