Premiär för Kärleksattacken

Sorry för seg update idag, men jag har hängt i skolan och sen bar det vidare direkt till Fryshuset.
Kände mig hur taggad som helst på att Kärleksattacken börjar igen! Så självklart ville jag vara där och se det live. Istället för att sitta hemma och lyssna via datorn. Fick med mig en kamera från skolan också så har tagit massa bilder som ni ska få se imorgon. 
De sista minutrarna så kom självaste Parham med en liten överraskning. Han hade tagit med sig några ex. av sitt album "Pojk", och självklart fick jag med mig ett hem. Så himla glad! Det albumet är ju helt genialiskt!
 
 
 
Nu ska jag prata med syster sen bädda ner mig, puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback