Onsdag

Godmorgon finisar!
Jag har sovit sjukt dåligt inatt, även om jag gick och la mig redan efter 9. Bäddade ut sängen vid den tiden och kollade ett nytt avsnitt av en av mina favoritserier. Efter det skulle jag försöka somna men det gick ju inte. Jag låg och vände och vred på mig i flera timmar innan jag kunde somna. Så idag är jag brutalt trött kan jag lova. Vill helst bara rulla in mig i täcket igen och stanna hemma. Men det går inte. Som tur är har vi kort dag idag. Vi slutar redan 12, så då ska jag skynda mig hem och mysa ner mig i sängen ett tag. 
Har även spenderat kvällen med att hitta nya saker till bloggen, och en av dem kommer upp vid 11! Håll utkik!
 
Puss & Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback