Ny vecka, ny start

Godmorgon peepz!
 
Jag myser runt i köket med min supermysiga Golf Wang tröja på mig. Beställd från eBay för ett tag sedan. Inte äkta Odd Future men fortfarande snygg. Tänkte köra på den i skolan idag, bara för att jag är så himla trött och mysig idag. Annars så sitter jag och äter frukost också. Mackor med marmelad och ost (<3). 
Någonting hände med mitt humör igår. Det kändes typ som att jag sprang in i en betongvägg i 180 och sen så var mitt humör kraschat. Så igår var ingen bra kväll. Jag hängde mest bara i soffan och sträckkollade Supernatural. Vilket är min absoluta favoritserie i den här världen. Och den passar perfekt dem dagarna då jag mår pissigt. 
 
Nu ska jag äta klart, sen packa en liten skolväska och pysa iväg.

Edit: ska inte alls till skolan. Vår lärare har blivit sjuk. Så nu ska jag vila lite till, sen ska jag kasta mig till biblioteket och sitta där och jobba!
 
Hoppas alla har en bra dag!
 
(Om några veckor börjar säsong 10, gissa om jag är glad?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback