Norrköping

Gokväll peepz!
 
Hur var eran Fredag? Min var fantastisk. Tog ett spontanbeslut och åkte till Norrköping igårkväll. Det var så pass billigt och nära, så det kändes lika bra. För här hemma hände inte mycket. Hälsade på en gammal homie där som börjat plugga. Det var kul att vi kunde börja bygga upp kontakten igen! Sen fick jag naturligtvis träffa massor av hennes skolkamrater då det var fest på deras internat. Jag har träffat så många olika sorters människor så det är helt sjukt. Kul hade vi iallafall!
 
Nu är jag hemma igen och tänkte slå igång någon film eller serie. Det lutar mot Supernatural då jag inte sett det på ett tag. Och alla som känner mig vet hur mycket jag älskar den serien. Dör typ för Jensen Ackles, haha!
 
Ha en fin lördagskväll allihopa!
 
(Min favoritlåt finns på Spotify! Jäklar vad glad jag blev nu!!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback