Mornin Monday

Godmorgon alla pigga och glada där ute!
 
Jag har absolut inte vaknat ännu. Måndagar är hemska för mig. För under helgen så lyckas man ju alltid vända bak och fram på dygnen, i alla fall jag. Igår sov jag till klockan 2 ungefär, faaast jag kom ju hem klockan 5 på morgonen i och för sig. Sen var det mest bakishäng med mig själv i min osköna bäddsoffa resten av kvällen. Söndagar är grymt sega, men ändå lite mysiga på nåt sätt.
Idag är det ju iallafall skola som vanligt. Egentligen hade jag velat ha sovmorgon, men vi får inte alltid som vi vill här i livet. Har jag lyckats sluta röka då? Nej inte ens det. Rökte som en skorsten i Lördags.. Dumma mig. Så går väl mest troligt och köper cigg innan skolan. 
 
Aja, nu känns det som att jag bara skriver utan att ha nåt att säga. Vi hörs på en stund istället!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback