Lördagmorgon

Godmorgon!
Jag vet inte vad som hände men vi vaknade redan vid 8 imorse. Jag försökte somna om ett tag men det gick inte. Så jag kan inte påstå att jag har varit särskilt glad imorse. (Jag tycker inte om att kliva upp tidigt haha).
Vi hann aldrig åka och träffa Caty igår. För vi fick vänta på väskorna till typ klockan fyra, så vi var inte på grönan förrän vid 6. Himla trist. Vi var iallafall kvar där hela dagen och sen avslutade vi kvällen med mat på stan. 
 
Idag ska vi en sväng till gallerian i Skärholmen så tjejerna får shoppa lite. Man måste ju shoppa när man är på semester! Sen ikväll ska de på konsert. Det är någon Youtube-succe som spelar på Tyrol. Och medans så måste jag vänta på dom i stan. Får se vad jag lyckas hitta på!
Bjuder på några bilder från Grönan tills vidare.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback