Ibland är det okej

Hello peepz!
 
Jag är mycket piggare idag än vad jag var igår. Fast ändå på betydligt sämre humör. Jag känner mig väldigt lättirriterad och grinig idag. Jag är så otroligt leds på att aldrig kunna vara ifred. Det finns miljoner saker som jag skulle behöva göra, men jag har ingenstans att göra dem!! För vart jag än går så sitter det någon och har tvn på högsta volym, eller spelar spel på datorn med irriterande ljudeffekter. Jag blir så frustrerad. För vet ni? Jag har inte ens ett eget rum att gömma mig i. Jag har typ ett hörn av ett rum där jag sover. Jag äger inte ens min egen säng! Haha! Ursäkta humöret, men ibland är det okej att vara irriterad på omvärlden.
 
Idag ska jag iallafall verkligen försöka att hitta ett ställe där jag kan börja trixa med alla mina saker. Kanske går och sätter mig på biblioteket eller så. Vi får se! Nu ska jag väl se ett avsnitt Supernatural (serietorsk) innan jag åker och handlar med morfar.
 
Puss & Kram / E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback