Fridaynight

Godmorgon!
Jag är faktiskt rätt pigg idag. Och det känns asbra! 
Gårkvällen var jättetrevlig, har träffat massor med nya människor bland annat. Vilka hängde jag med då? Först med Caty! Sen åkte jag till jakan och hängde med LöstFolk & Melika plus en massa annat trevligt folk. Dock gick kvällen sjukt fort och mitt i allt skulle vi åka hem. Men det var nog tur för annars hade jag sovit bort hela dagen. Var himla trött efter en timmes dancehall och sen fest direkt efter. Men mer om dancehallen får ni senare, väntar nämligen på några bilder. 
Nä vet ni? Nu ska jag kliva upp ur sängen och ta något att dricka. Bjuder på några halvtaskiga mobilbilder tillsvidare. 
Ha en bra lördag! 







Haha Monchos tröja: "Dani Ms bror".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback