Förkyld och trött

Godförmiddag mina fina läsare!
 
Jag har inte orkat plocka upp datorn förrän nu. Har dock varit vaken sedan halv 10. Har dragit på mig en ordentlig förkylning. Misstänker att jag blivit smittad på skolan då en av tjejerna var jättesjuk när jag började, plus att jag har en tendens att ha alldeles för lite kläder på mig på kvällarna. För nu är det höst och det innebär att det är rätt kallt på kvällarna/nätterna. 
Dessutom blev jag idag tvungen att ta ut min nyaste och käraste piercing. Har haft den i 3 månader och den läkte aldrig. Gick och rådfrågade en piercare igår och fick rådet att plocka ut den och låta den läka ihop. Och sedan om några månader gå till en ordentlig studio och göra om den. Den var dessutom otroligt snett gjord, märkte jag när jag plockade ut ringen. Kommer aldrig mer pierca mig under en festival! Haha..
Det har verkligen inte varit någon turdag för mig. För igårkväll gick min laddare sönder också. Så idag måste jag orka till centrum och köpa en ny. 
Sen får vi se om jag orkar mig ut och göra något idag, det beror på hur jag mår senare. Annars tänker jag stanna hemma och mysa med serier och äta isglass.
 
Puss & kram på er, ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback