Finess smygrelease

Shit vilken kväll igår! Jäklar vad bra den var!
Kvällen började på en lite mindre privatfest eller vad man ska kalla det. Med bra musik, gratis öl och bra mingel. Sen kunde man förhandslyssna på Finess kommande EP, och jäklar vad bra den var. Jag är hypad som tusan på att den släpps.
Vid 10 nångång så fortsatte vi iallafall till nästa ställe. Den officiella festen som alla kunde komma på. I början var det jävligt segt men det blev mer drag senare på kvällen. Och gud vad jag har minglat. Har träffat tusen nya människor känns det som. Fast mest hängde jag med Alex från Kingsize till en början, tills jag tappade bort honom.. haha! Kom väl hem efter 2 nångång och har sovit som en prinsessa hela natten. Jag känner mig som en helt ny människa efter att ha tagit tag i mitt liv. Helt sinnessjukt.
Jag har tagit ganska mycket bilder igår också, som jag håller på att föra över till datorn just nu. 
Haha fick ta bilder på massa folk på utestället igår, de ville ha gruppbilder och allt möjligt. Det var faktiskt kul och jag fick en del bra bilder. Dock blev vissa bilder väldigt korniga för att jag använde alldeles för hög ISO, men man lär sig av sina misstag! Så nu ska jag sätta mig och gå igenom dom, så kommer dom upp här sen!
Tills dess så får ni en bild på mig och Matte Caliste från igår!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback