En enkel fråga

Hur gör man sin egen grej i en värld där alla redan gjort allt?
 
Det där är en fråga som ploppar upp i mitt huvud väldigt ofta. Och då menar jag VÄLDIGT ofta. Det var nog därför jag började projektverkstan, för att reda ut och få bort den frågan från mitt huvud. 
Och jag har inte velat erkänna detta till någon, men dom senaste två månaderna har varit svåra för mig. Jag har varit så låg så jag tror inte ni förstår. Arbetslös, ständigt leva med hotet om att förlora sitt boende och dessutom försöka hålla en blogg uppe när man knappt håller upp sig själv. Det har varit en kamp. Och därför har det stått väldigt tomt och tråkigt till här. Har både glömt blogga, och ibland bara skitit i det. Men de senaste dagarna har jag hittat ny ork. Jag har fått en ny bloggdesign, jag har börjat på Pv och ja, allt verkar gå uppåt. 
Ändå kommer den där frågan ibland. Och kanske jag skulle behöva prata med någon, jag vet inte. Jag har helt ärligt ingen aning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback