But yesterday was Tuesday too

Godmorgon finingar! 
(Rubriken är från ett Supernatural avsnitt haha)
 
Jag fick så himla mycket gjort igår och det är jag nöjd över. Var bland annat på biblioteket och letade upp lite böcker som jag kan använda till hjälp med vissa saker. Hur fett låter inte det? Sen så har jag hunnit med massa annat nödvändigt också, fast jag orkar inte skriva allt. Det har äntligen börjat kännas som att jag kommer någonvart. Måste nog tacka skolan för det. 
På tal om skolan så hade vi något som kallades för "Jag, jag, jag" för nån vecka sen. Man skulle berätta lite om sig själv och sitt projekt, liksom vart man kommer ifrån om ni förstår vad jag menar. Jag berättade iallafall saker där som jag inte har berättat för så många människor i mitt liv. Mest för att jag känt att jag behöver berätta det öppet för att kunna beabeta bort det från mitt eget huvud, för vissa av sakerna har ärrat mig ganska rejält. Typ mobbning och såna saker. Nån dag har jag tänkt våga skriva ut allt i bloggen, men inte idag. Förhoppningsvis snart.
 
Jaja, nu ska jag till skolan iallafall. Vi hörs lite senare, puss & kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback