Äventyrsdags

Godmorgon mina fina!
 
Nu är jag påväg till Slussen för att möta upp mina klasskompisar. Vi ska ut till Tollare på något slags äventyr hela dagen. Jag har blandade känslor för såna saker, men hoppas på att det blir roligt iallafall. Varför blandade känslor? Jo för att min fot kan vara bråkig och ge upp ibland. För er som inte vet så har jag stelopererat min ena fot. Vilket gör att vissa aktiviteter kan bli jobbigare för mig än för andra. Men jag ska nog överleva. Bara vi inte behöver klättra så mycket osv.
 
Sen när jag kommer hem så ska jag sätta igång med allt det där som jag av någon anledning inte gjorde igår. Dumma mig. Fyskam haha! Blev för inne i musikvideos och massa annat roligt.
Anyways, jag är hemma vid två igen ungefär så vi hörs då!
 
Puss & Kram på er så länge.
 
 
Throwback när jag såg Dani M i Umeå nångång förra året. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback