1 September

Shit vad månaderna bara flyger iväg. Det är redan September.
Och då börjar man fundera, vad har jag gjort alla dom här månaderna?
Jag har hunnit testa några jobb, gått 1200 varv hos Arbetsförmedlingen, och legat hemma och varit nere i en svacka. Men nu har livet börjat vända mina vänner.
De ringde från skolan imorse, och ville träffa mig. För att se om jag passar för utbildningen! Hur bra?! De hade en plats över och om jag kommer in, så får jag börja redan imorgon. Så jävla taggad.
Plus att besöken på min älskade blogg bara växer och växer. Tänka sig vad lite bra häng kan göra för humöret.
Klockan halv 4 ska jag till skolan så jag har lite tid på mig att fixa iordning allt.
Önska mig lycka till hörrni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback