Trött söndag

Hey you!
Sorri för att jag inte skrivit något på hela dagen men har inte haft orken. Jag kom inte upp ur sängen förrän efter tolv idag och fick typ fixa mig i panik för att sedan dra iväg direkt till Melikas utställning.
Fick med mig två affischer därifrån, av bilder som hon tagit såklart. Earl Sweatshirt på den ena, och den andra blev Wutang clan. Bilden på Earl var den viktigaste då den symboliserar två olika minnen. Det första är ju såklart konserten, och det andra är att det var första gången jag träffade min fina vän Melika. 
Och bilden på Wutang valde jag just för att det är dom. Plus att jag var på den konserten också. Haha. Egentligen ville jag köpa typ alla hennes asfeta bilder men pengarna räcker inte till så många. 
 
Nu ligger jag iallafall i sängen igen och tänkte väl stänga mina blå om en liten stund. Är så otroligt trött.
Satt nyss och leta lite gammal musik och blev på värsta nostalgihumöret. Bland annat denna. Den här låten betydde skitmycket för mig förut. Så fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback