Tokbra helg!

Hej på er!
 
Ursäkta att det var dött här igår men jag hittade verkligen inte tid till att blogga. Det började med att vi försov oss och missade frukosten, och pga det så fick vi stressfixa oss för att mina älsklingar ville på stan och shoppa. Sen så var planen att vi skulle på Naturhistoriska museet igår, men tiden räckte inte till. (Ni vet tjejer som måste fixa sig inför en partykväll behöver mycket tid, haha)
Vid 10 började vi bege oss mot Solidaritet Arena för att se bland annat SödraSidan. Träffade en massa artister och även Melika var där, så det var riktigt nice vibe hela kvällen. Däremot så var det väldigt svårt att få bra bilder i mörkret, jag försökte verkligen med allt!! Jag tog 1100 bilder igår så någon av dom måste ju vara bra! Haha. Blev helt chockad när jag kollade igenom kameran och såg att jag tagit så många bilder. Kommer ta tid att gå igenom dom, hehe.
 
Jag ska skriva mer om helgen senare, men just nu är jag helt död i kroppen och tänkte nog vila en liten stund. 
Puss på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback