Sjukt bra kväll

Godförmiddag mina fina läsare!

Spelningen igår var helt fantastisk. Kid Ink är såååå bra! Och jag hittade massa nya bra låtar. Jag har ju inte lyssnat på honom särskilt länge så har missat mycket. Men han var jävligt bra igår! Idag har jag dock en liten bula i skallen efter att ha stått i en väldigt hypad publik. Fick en armbåge levererad i bakskallen igår, mindre skönt men det är sånt man får ta. 
Kvällen avslutades med lite häng på Snaps men stannade inte länge då jag blev otroligt trött och hängig. Ikväll kör jag dock all in. För ikväll ska jag med Melika + ett helt gäng andra människor och festa. Kommer bli hur bra som helst. 

Vi hörs senare!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

BooM!

2014-10-11 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback