Sagt hejdå

Jag har varit upptagen med att hänga hela dagen idag. För två av mina babes från Norrland kom hit och hälsade på över dagen. Vi har sprungit runt i stan, shoppat, käkat och bara pratat. Det var skönt att se några gamla ansikten för en gångsskull. Få en påminnelse om hemma liksom. Så jag la blogglivet åt sidan ett tag, hoppas mina trogna läsare förstår.
 
Jag är så himla glad över alla jag har runt mig just nu. Jag har bara peppande och stöttande människor i min närhet och det ger mig sån fantastisk glöd. Glöd som jag använder till att fortsätta med sånt som jag vill göra. Utan både mina "gamla" och nya vänner så skulle jag nog lägga mig ner och dö. Hehe. Sorry om jag är sämst på att visa hur viktiga ni är för mig!!!!
 
Jag ska inte ljuga. Stämningen inombords är lite neråt just nu, men det blir den alltid när jag måste säga hejdå. Men tur så går det över rätt så snabbt. Och strax är jag back on track again.
Nu ska jag kika nån film eller serie, skönt med en lugn helg för en gångsskull. Ska bara äta choklad och mysa.
 
Godkväll på er allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback