Multitasking

Godmorgon!
 
Jag var typ såhäääär trött imorse när klockan ringde. Så jag snoozade över en halvtimme innan jag lyckades krypa upp. Det i sin tur resulterar i att jag får sitta och äta frukost, blogga och göra mig redo på samma gång. Fast det gör inte så mycket. På nåt sätt har jag blivit van att multitaska. 
 
Jag lyckades tillslut få upp mitt humör igår. Det var inte det lättaste men jag lyckades tillslut. Med hjälp av mig, och bara mig. Haha.
Idag ska jag plocka ut och redigera bilder och sen börja skicka iväg dem till folk som ville ha dom, bl.a. SödraSidan. Det kommer mest troligt ta hela dagen då jag har sveriges segaste dator + att det är 1100 bilder att rensa ut ifrån. Vi får hoppas att det blir enkelt att rensa ut dom.
 
Nu ska jag pysa iväg till skolan. 
Ha en bra dag!
Bjuder på en asgammal bild på mig själv, enjoy!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback