Möta gällivarebor

Godmorgon fina ppl.
 
Det gick ovanligt lätt att kliva upp imorse, trodde jag skulle vara helt död. Haha för att kliva upp klockan 6 är inte min grej riktigt. Men idag blev jag tvungen. Ska möta Crille och Linnea på centralen vid 8. De är här i storstan över dagen och vill hänga med mig. Hur bra låter inte det? 
 
Igår var jag iallafall på företagsmässa med Caty. Vi gick på några seminarier på förmiddagen och sen åkte vi in till stan. Vi sprang och hämtade lite fastfood och sen hängde vi på hiphopfabriken resten av dagen. Hann prata om himla mycket och sen blev det rätt mycket musik också. Så himla bra dag!
 
Well, nu ska jag springa och köpa en kaffe innan jag ska till tuben. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback