Min helg

Hej hallå, eller godkväll typ. 
 
Jag blev kvar i Uppsala hela dagen idag, därav ingen uppdatering. Men det var så jävla kul att äntligen få hänga med min killkompis igår. I somras så hände det nåt mellan oss och allt blev bara jättekonstigt, men för någon vecka sen så pratade vi igenom allt och det hela slutade med att vi löste allt det där gamla. Haha nu låter det som att det var värsta grejen men det var det faktiskt inte. (Hej förresten David, jag vet att du läser min blogg! haha)
Vi var på nån mindre spelning igår, Reformen tror jag att han hette? Är asdålig på namn men han var bra iallafall, eller dom ska jag kanske säga. För det var ju inte bara en på scen. Sen hängde vi bara hemma hos D resten av kvällen, kikade en asdålig film och pratade massor. Och sen gjorde vi ungefär samma sak idag, bara hängde typ.
 
Mitt humör har varit väldigt svajjigt under den senaste tiden, men efter att ha pratat med mina fina vänner så känns allt lite lättare. Sen hjälpte det också att bara få släppa loss i Fredags. Jag lämnade alla dåliga tankar hemma och bara körde all in. Helt fantastiskt.
 
Nu ska jag bädda ner mig i min säng, och imorgon ska jag möta min kära mamma på tågstationen. Som jag har saknat henne!
 
Godnatt på er finisar.
 
Den här låten har ekat i mitt huvud ganska mycket den här veckan. Den väcker så många minnen och så mycket tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback