insnöad

Mornin' you guys!
 
Jag har sovit dåligt inatt igen. Men den här gången får jag nästan skylla mig själv. För igår när jag kom hem så tänkte jag "Åh vad skönt att lägga sig i soffan en stund och läsa lite av Isons bok" som jag inte läst på ett  tag då den är så bra så jag inte vill läsa klart den. Nåväl, sagt och gjort. Jag la mig under täcket i soffan och började läsa. Sen minns jag inte så mycket mer. Vaknade med boken i handen två timmar senare och fattade inte ens att jag somnat. Bra där! Så det blev inte många timmars sömn inatt heller.
På tal om Ison så blev jag helt insnöad på Ison & Fille igår i skolan. Våran lärare pratade lite om Isons bok och om att han hade skrivit den tillsammans med en gammal klasskompis. Ison har faktiskt gått den utbildningen som jag går just nu! Det var typ det första mina lärare berättade när de hörde att jag bloggade om ämnet. Häftigt va?
Sen så lyssnade jag på massa peppiga låtar med Ison & Fille, och Aleks medan jag skrev min vision/sufte.
 
Just nu så känner jag bara hur ögonen vill falla ihop, så jag avrundar här och går och bäddar sängen istället. Innan jag måste dra iväg till skolan.
 
Ha en bra dag hörrni!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback