Fredag och Idol

Haha godmorgon!
 
Jag och mamma tog en rejäl sovmorgon imorse (hon sov till och med längre än mig). Sen så har vi ätit lite frukost och sånt. Så det är därför jag är så sen med bloggningen idag. 
Kvällens planer är iallafall att åka och vara publik på Idol. Egentligen kollar jag inte ens Idol men mamma ville gå så då är det ju självklart att vi går. 
Vi såg Annabelle på bio igår, och hjälp vad läskig den var. Och för mig blir det 10 gånger värre då jag faktiskt tror på allt sånt där. Jag är övertygad om att det övernaturliga finns på riktigt. Så jag var skräckslagen typ hela filmen. Herregud..haha! Men innan bion var jag en sväng på Fryshuset med en polare, fick träffa bland annat Stress. Det var rätt så fett faktiskt.
 
Men men, nu måste jag börja göra mig iordning om vi ska hinna göra nånting idag. Hehe.
Ha en fin dag!
 
 
HAHAH omg muppigaste bilden i världshistorien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback