Förlåt på riktigt!!

Hej mina vänner!!
Jag vågar inte ens kolla statistiken för ihelgen. 
Men jag har verkligen inte haft tid. Det är på helgerna allt händer för mig och då är det svårt att komma ihåg bloggen. Och just nu är jag i Uppsala utan dator så jag kan nt göra nåt förrän jag kommer hem. 
Ihelgen har jag varit på Finess Releasefest på fredagen, på lördag var jag på Julia Rios release för hennes nya snygga kollektion, träffade massa klasskompisar och även alla fina i BO$$A. Sen på kvällen åkte jag till Uppsala för att hänga med David. 
Ska väl börja röra mig hemåt om nån timme, så jag skriver då. Tills dess får ni roa er med en bild på finess och j-riz.

Pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback