Det här med känslor

Haha fick typ världens konstigaste känsla nyss.
"Shit vad jag känner mig ensam". Jag har inte känt så på väldigt, väldigt länge faktiskt. Men nu bara mitt i allt.
Jag vill bli förälskad, och bara vandra på rosa moln när jag tänker på någon. Ni vet när man bläddrar på Weheartit och bara hittar massa mysiga kärleksbilder? Men jag är rädd! Och dessutom så blir det aldrig bra om man skyndar in i något, eller tvingar något att hända. Jag har sån enorm skräck för att bli sårad så jag skulle nog ändå inte kunna satsa fullt ut på en annan människa. 
Fast de säger ju att kärleken kommer när man minst väntar sig det. Så det kommer väl när det kommer, antar jag. Tills dess så klarar jag mig nog bra på egen hand.
 
Och jag hoppas att denna känsla har gått över till imorgon.
Godnatt mina fina läsare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback