4 Oktober

Godmorgon!
 
Så himla skönt att få sova ut för första gången på hela veckan. Vaknade verkligen helt utvilad. För jag somnade ju redan vid 12 igår, så jag vaknade mellan 9 och 10 nångång. Och det första jag gör är såklart att plocka upp datorn för att blogga. Har börjat få in den rutinen nu. Hur bra som helst ju.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det återstår att se. Kanske det bara blir en hemmakväll. Åker kanske iväg på Hemmakväll och köper lite lördagsgott, för det är jag värd. Haha jag har ju kind of bestämt att jag bara får äta godis på lördagar, det funkar väl sådär än så länge. Men det går bättre för varje vecka iallafall!
 
Nu blir det lite serie eller så kanske, om man får nån ro att göra nåt i den här lägenheten. 
Tills vidare får ni två bilder från igår!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback