Thursday

God förmiddag mina fina och sorry att jag varit seg!
 
Jag var bara så jävla hungrig när jag vaknade där vid 11 så jag började med maten direkt! Tänkte att bloggen kunde vänta lite. Haha.
Igår började som en skitdag men utvecklades till det bättre under dagen. Bella ringde mig och jag fick spy ut allt jag tänkt på den senaste veckan, och gud så skönt det var. Jag brukar annars ha svårt för att ta hjälp från människor men jag var verkligen tvungen att berätta till någon nu, hade sprängts annars. 
Sen fick jag träffa bästa Caty också, på hiphopfabriken. Hon och jag hänger ju tyvärr inte så ofta, så jag stannade kvar ett tag efter alla andra gått så vi fick lite hängtid. Vi hann prata en massa medan jag hjälpte henne att packa ihop alla sina saker. Jag har så otroligt fina vänner här! Och det gör mig så jäkla glad!
 
Nu ska jag äta min lunch och kolla ett avsnitt Paradise, sen ska jag börja utnyttja min projekttid.
 
Ha en fortsatt fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback