Spontan kväll

Men godkväll på er!
 
Jag har ganska precis landat i sängen efter en heldag borta. Jag sov hos Melika inatt eftersom mina bussar går på helt fucked up tider på nätterna, så det blev lättare att åka till henne. Var längesen jag sov över där sist faktiskt, typ nångång i somras senast. Kom iallafall hem nångång vid 2 idag, och var då tvungen att stressa vidare till morfar direkt. Har typ "bestämt" nu att jag ska äta middag med dem varje söndag. Så jag har varit där resten av dagen, och avslutade bakisdagen med att svänga in på Ica och köpa lite onyttigt skit.
 
Asså kvällen igår var helt underbar! Vi hade så jävla kul. 
Det blev en lite spontankväll faktiskt. Melika körde på Nype så jag gjorde sällskap med henne dit. Det blev några shots och drinkar och sen var kvällen igång. Jag har dansat så mycket så jag har träningsvärk i låren, haha! Träffade även på ett par killar som jag inte sett sedan i Maj. Träffade dem på partykryssen som jag var på med mina norrlänningar. Trodde helt ärligt att jag aldrig skulle se dem igen. Men kul var det iallafall!
 
Nu ska jag slå igång nån film tänkte jag, eller serie. 
Tills imorgon kan ni roa er med en bild som beskriver mitt tankemönster ganska bra just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback