Seg dator

Godmorgon mina homies!
 
Det här får bli ett jävligt snabbt morgoninlägg då jag fått bråka med datorn hela morgonen. Skulle göra iordning till färdiga inlägg till senare, men det går inte för sig tydligen. Igår har jag nämligen fått 2 låtar skickade till mig som ni bara måste höra. Men det får vi tydligen ta sen. Ska försöka lösa det i skolan.
 
Igår gjorde jag mest ingenting, inte ens bloggade särskilt mycket. Däremot åt jag så mycket godis så jag höll på att spy, och drack massa julmust. Sen imorse så spillde jag såklart ut halva mitt glas med julmust när jag skulle upp ur sängen. Bra där! Kokade dessutom för starkt kaffe imorse menmen..
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback