Måndagmorgon

Godmorgon allihopa!
 
Jag hade värsta otursmorgonen haha! Först så försov jag mig lite, och fick stressa ihjäl mig. Sen kom jag på att jag glömt tömma minneskortet till kameran, och skulle lämna in den idag. Och som pricken över allt så hittade jag inte grejerna jag behövde, så jag hann inte ens äta frukost imorse. Och pga allt det så var mitt morgonhumör 7 resor värre. Men nu i efterhand så kan jag faktiskt bara skratta åt mig själv!
 
Nu är jag äntligen i skolan iallafall efter många om och men. Och idag tänkte jag börja skriva på min "Årets"-lista hit till bloggen. Försöka spåna fram kategorier och sånt ni vet. Det är väl det jag ska spendera hela min vecka med iallafall. Så jag har lite att göra.
 
Har ni några förslag på kategorier? Skicka iväg en kommentar isåfall.
 
Ha en fin dag alla.
Bilden är från i lördags på Nype.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback