Lördag och party

Godmorgon!
 
Egentligen har jag varit vaken ett tag, men har haft annat att göra.
Igår var jag med mamma och kollade Idol live. Det var faktiskt bättre än jag hade förväntat mig. För egentligen så följer jag ju inte programmet. Men mamma ville gå och titta så det är självklart att jag följer med. Och sen så uppskattar jag ju all musik också, det är ju inte så att jag bara lyssnar på hiphop om nån nu trodde det. Haha!
Vi kom hem vid 12 nångång iallafall, och la oss nästan direkt i sängen. 
Ikväll ska jag ut med mina tjejer, men det skriver jag mer om sen. Det blir mer spännande då. Och imorgon ska jag börja flytta mina saker till nya boendet! Spännande va?
 
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback