Lördag

Hej hallå alla fina!
 
Jag är himla pigg och glad idag. Även om telefonen har gått non stop hela natten. Folk har ringt mig 5 på morgonen bland annat. Haha. Men sånt händer också ibland!
Just nu sitter jag med en stor kopp kaffe och tänkte se ett avsnitt av Suits. Jag har på något sätt helt glömt bort den serien bland alla andra, så har en massa avsnitt att titta nu. Sen ikväll så ska jag hänga med Melika och Mariella, plus en massa andra säkert! Haha. Först Mosebacke och sedan Victoria. Jag har ju tyvärr inte råd att dricka ikväll, vilket är synd för jag är grymt ölsugen idag. CSN livet <3
Aja, tragiskt men sant. Nu ska jag slå igång mitt avsnitt så hörs vi på ett tag. 
Puss och kram.
 
ps- jag har inte sovit tills nu, jag har bara varit för seg för att slå igång datorn, haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback