Klurigt värre

Goodmornin' guys!
 
Jag landade precis i skolan faktiskt. Och vet ni? Jag behövde inte ens stressa imorse. Jag hann fan till och med äta frukost. Soft stämning liksom. Och bussen var lite tidig så jag hann in på affären och handla lite energi också. Asså den här dagen kommer bli helt fantastisk känner jag! Hoppas jag lyckas klura ut mitt lilla problem också när jag ändå är igång. Haha vad det är för problem får inte ni veta ;)
 
Iallafall: Nu ska jag gå upp till klassrummet igen och planera lite mera över nästa månads bloggprojekt. Måste lyssna på lite låtar och såna saker. Sen har jag "utvecklingssamtal" också vid 11 så kan hända att jag är borta en liten stund.
 Men det utlovas bra grejer till nästa månad iallafall!
 
Vi hörs på en liten stund.
Puss på er!
 
Lekte lite i photoshop med en egobild. Haha ser ni vad jag gjort? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback