Kaffetime

Godmorgon fina läsare!
 
Jag sitter just nu med stressens mamma som vanligt. Jag skulle verkligen behöva en sån där take away-mugg till mitt morgonkaffe. Haha får ta och inskaffa en sån när csn kommer. För jag får alltid hälla ut typ halva koppen med kaffe på morgonen då jag inte hinner dricka upp det. och det är ju slöseri med pengar!
 
Idag har vi våran första handledning i skolan. Ska bli spännande. Och sen på eftermiddagen har vi våra gruppövningar för sista gången. Jag tror meningen med dessa övningar var att vi skulle lära känna varandra, men ingen pratar ju med varandra. Aja, shit happens.
 
Nu ska jag till bussen!
Ha en fin dag.
 
 
Bästa Organismen på Nalen i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback