It's official

Hej mina fina!
 
Nu har jag varit hos min rumskompis och lämnat alla mina saker. Jag har alltså flyttat nu, fast det är inte riktigt officiellt förrän på Tisdag. För jag tänkte stanna hos morfar så länge mamma är här. Vill hinna hänga med henne så mycket som möjligt. Så idag ska jag spendera heeela dagen med mammsen. Fick förresten nyckel till lägenheten idag redan, så tekniskt sett bor jag där nu. Gud så bra det känns!
 
Gårkvällen var bra, fast det är det ju alltid med mina fina tjejer. Jag blir så glad av att umgås med dom. Dock svajade humöret lite på hemvägen men det gick över snabbt! Kom hem först 5 imorse så var dödstrött när klockan ringde. Men det var bara att kliva upp och packa. Haha. Åh vad jag längtar till Tisdag, och efter Tisdag så längtar jag till Fredag. För då får jag hänga med mina tjejer igen. Suveränt! Bjuder på en selfie och dagens låt, så hörs vi sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback