I skolan

Godmorgon alla fina!
 
Jag kom precis till skolan. Egentligen har jag inga lektioner idag men passade på att åka hit ändå för att inte vända på dygnet igen. Vi har ju typ allt jag behöver här så det är rätt så bekvämt. Tänkte dessutom försöka hooka en kamera till ikväll. Jag ska nämligen svänga förbi en releasefest ikväll, vilken artist det gäller kommer jag berätta senare. Det blir mer spännande så. Haha!
Och innan det ska jag hinna sitta här några timmar, sen hem en sväng och laga middag och sånt där tråkigt. Sen så har jag ju hiphopfabriken ikväll med bästa gänget också halv åtta ungefär. Så jag har fullt upp idag. Och resten av veckan för den delen. Planerade helgen med mina brudar igår. Det blir bland annat lite fredagsmys hemma hos bästa Melika.
Men nu känns det som att jag mest bara bajsar ut massa ord, så jag avrundar här.
Vi hörs på en liten stund.
 
Ha en fin dag! Bjuder på lite morgonhumor också ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback