Hemmafredag

Att stanna hemma idag var nog bland de sämsta besluten jag har tagit den här veckan. 
Jag bara visste att det skulle sluta med att jag sov alldeles för länge. Jag borde ha åkt till skolan istället som alla andra dagar och suttit där och pysslat med bloggen. Aja. Bättre lycka nästa vecka. För då SKA jag vara i skolan hela veckan, minst 3 timmar varje dag.
 
Igår åkte jag till Bella efter skolan, kände att jag inte ville åka hem och dryga utan sällskap. Vi pratade massor, och rökte en massa cigg. Sen bjussade fina Bella på middag + efterrätt. Vi bakade typ världens största äppelpaj bland annat. Jag vill ju lova att jag hade lite ont i magen när jag åkte hem. Vi hann se en film också, kommer inte ihåg vad den hette men det var någon komedi. Det var helt klart ett behövligt häng igår. Och ikväll ses vi igen fast denna gång hemma hos Melika. 
 
Nu ska jag upp och göra frukost. Ha en fin dag!
Bjuder på en gruppbild från releasen i onsdags!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback