Hejdå Kärleksattacken

Ikväll sänds det absolut sista avsnittet av Kärleksattacken. 
Det känns så himla tråkigt. Jag har suttit fastnaglad nästan varje Torsdag och lyssnat, eller åkt dit och sett det live. Men nu kommer min kära tillflyktsort upphöra. Efter ikväll måste jag hitta något annat att rensa skallen med.
För det har verkligen varit min tillflykt, för när jag lyssnar på Kärleksattacken så existerar inget annat. Då kan jag stänga av allt och bara vara. 
Och tänk hur mycket Ametist har hunnit göra för svensk hiphop under de här nästan 8 åren i radio. Hon har påverkat så sjukt mycket. Hoppas att hon väljer att börja med detta igen senare.
 
Jag kommer iallafall åka dit ikväll med Melika och se det sista avsnittet live. Jag känner att jag behöver det!
 
Tack Ametist för nästan 8 år av fantastisk radio och lycka till med böckerna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback