Hänger i sängen

Godkväll guys!
 
Jag har en sån där dag idag. Ni vet en sån dag när man inte vill göra nånting alls. Så jag har legat och hängt över sängkanten och lyssnat mysmusik i flera timmar. Med hänga över kanten menar jag att halva kroppen är utanför sängen ungefär. Fråga inte. 
Jag har dessutom hunnit tänka på miljoner olika saker under tiden. I sin helhet: livet. Jag har funderat på hur annorlunda mitt liv skulle se ut om jag aldrig hade flyttat. Då hade jag förmodligen varit på mitt gamla jobb just nu och varit arg och ledsen. För det var bara de två humören jag var på där uppe, inte pga mitt jobb då. Men allt annat. Jag har blivit så himla mycket lyckligare nu. Även om jag har mina svackor. Men jag känner alla känslor så jävla starkt, har alltid varit så och kommer förmodligen alltid vara så. Jag har liksom ingen gråzon. Jag vet inte ens varför. Idag dippade mitt humör lite, men då försökte jag tänka på allt positivt som hänt det senaste året, och vips så var jag på topp igen. På topp, men lat. Och på den banan tänker jag fortsätta. Lär ju däcka sönder sängen snart, om jag känner mig själv rätt.
 
Anyways, jag ville bara dela med mig av mina kvällstankar utan att gå in på smärtsamma detaljer. Haha!
 
ps. Jag har hittat värsta ögongodiset i skolan, men jag är för blyg för att göra något åt saken. Så om någon kan komma och sparka mig i arslet så uppskattas det! ds.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback