GoldenBest - Mitt Crew

 
Jag älskar Golden Best, på riktigt. Insåg det i somras på Wearesthlm festivalen när de körde.
Och nu ska de även styra upp värsta julgalan! Såklart är jag inte hemma det datumet, min vanliga tur. 
Men jag hoppas alla ni andra köper biljetter!!
(Blev förresten lite förvirrad när Eboi var med i videon, hade ingen aning om att han var del av Goldenbest, haha)
 
"I år kommer tomten två gånger och du har chansen att ta ut julen i förskott ihop med din andra familj: Goldenbest + Crew. Vi samlar packet, hyr annexet och bjuder på årets roligaste julfest. 
Event: https://www.facebook.com/events/37401...
Köp biljett här: http://www.axs.com/se/events/256427/g...

VIDEO AV BÄSTA JOAKIM WIJK 

Vi tänkte konkurrera ut julbordet, hockeyn, disney on ice och ladies night. Ta med dig arbetskamraten, farsan, syrran och morsan och gå på årets fetaste julshow. För visst finns det någon av dom här akterna du skulle vilja se i tomteluva?"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback