Gästinstagramare

Tjaa bloggen!
 
Fyfan vad det var kul att Instagrama åt Kärleksattacken. Jag har ju funderat flera säsonger på att söka men det har aldrig blivit för mina nerver har sagt nej. Men nu jävlar körde jag! Folk hade dock kunnat vara bättre på att kommentera bilderna!! Haha. Feta artister som körde också. Först Finess och J-riz, sen Dayday och Denic Alic och sist men inte minst så kickade Empire Klan massor med grejer live. Knöt en ny kontakt också, och såklart träffade jag många som jag redan känner. Sen körde ju Finess och J-riz min favoritlåt från EPn också, så det är nice!
 
Fick iallafall massvis med kärlek för bilderna jag tog och jag är nöjd. Det var kul och jag skulle gärna göra om det 1000 gånger. Har ju skrivit i bloggen tidigare att jag alltid velat vara med i Kärleksattacken och nu har jag fått vara med. Inte på det sättet som jag ville egentligen men jag har fortfarande fått vara en viktig del av programmet. 
 
Tack Ametist och resten av gänget för att jag fick komma, och tack till all kärlek för bilderna, och TACK som fan alla nya följare på Instagram!!
 
Min lur dog när jag kom hem och den vägrar slå igång, så tills imorgon får ni en lånad bild från Kärleksattackens facebooksida.  Mer bilder imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback