Förkyld brud

Usch vad jag mår alltså.
Tur att jag inte drack mig full igår, för då hade resan varit tjugo gånger värre. Fast ändå mår jag ju bättre än igår, och igår var jag ju ute ändå. Så det blir en sväng ut ikväll också. Ikväll ska vi på N2, Melika ska köra där så vi hänger där hela kvällen. Suveränt!
 
Igår var vi iallafall på Riddar Jakob, glömde skriva om det innan jag drog, det blev sån stress. Men det var kul! Dansade rejält, till och med så hårt så en av mina töjningar flög ur örat och jag hittade den på andra sidan rummet typ. Haha! Drack 3 öl under hela kvällen men dansade typ bort allt för kände mig aldrig ens lite påverkad. Sen avslutade vi kvällen på donken innan det bar av hemåt. Shit va nice, pizzaslice!
 
Nu ska jag ut på en cigg och sen ska jag laga mat. Sen blir det fix,fix och fix innan det blir kväll så jag slipper stressa. 
 
"Ain't nobody fucking with my clique"
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback