Erica mitt i kaoset

Haha fan vad det kändes fult att lägga mitt eget namn i rubriken. Vet inte riktigt varför men jag klarar inte av att säga mitt eget namn, det ringer liksom fult i mina öron. 
 
Jag ville bara uppdatera er lite snabbt om vad som händer i mitt liv.
Jag brukar ju vanligtvis blogga på morgonen men idag blev det inte så. Jag har haft för mycket att göra helt enkelt. Eller ja, imorse tyckte jag att det vore skönt med sovmorgon så jag klev upp först klockan 12, men efter det så har jag haft mycket att göra. Och än är jag inte klar.
Jag försöker organisera och plocka ihop en massa småsaker här i mitt nya hem. Sortera upp smink, smycken, kläder och hygienartiklar. Det här är ju ändå första gången jag flyttar på riktigt så det är mycket att stå i.
Jag har dock lyckats hinna ta pauser för att dela med mig av två helt fantastiska musikvideos som kommit ut idag. 
Och nu tog jag en paus igen innan det är dags att åka in till Farsta och handla lite. För här jag bor nu finns det inte så mycket i affärsväg. Haha. Sen så ikväll blir det lite hiphopfabriken också, även om jag är sjuk. För jag vill verkligen dit och hänga med alla hiphopskallar. Det är så himla mysigt.
Oj vad det här blev ett långt inlägg. Jaja, jag slänger upp en bild på rummet sen när jag fått bättre ordning.
 
Tills dess får ni ha det så bra mina fina läsare.
 
(Haha pixlade bort mitt ansikte lite på bilden med Abidaz, men ibland är man för muppig för att visa sitt ansikte helt enkelt)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback