Dött här

Hello peepz!
Det har varit så himla dött här och I am sorry bout that. Men i lördags sov jag bort typ hela dagen och fick stressa iväg till Farsta bland annat. Fick med mig en ny lur hem igår tillslut. Jag har ju försökt välja en telefon i flera veckor utan framgång så tele2 fick tillslut hjälpa mig att välja. En iPhone 5s fick det bli. Billigast så och jag har velat ha den länge. 
Vi var på Ametist avslutningsfest igår. Den var helt ok faktiskt, fast såg inte så många "kända" ansikten. Det var lite synd. 
Sen sov jag hos Bella inatt så får blogga från mobilen. Jag e förmodligen hemma ikväll nångång och då ska jag uppdatera ordentligt. 

Ha en mysig söndag mina fina läsare :*
Har inga bilder på den här luren så ni får en bild på vackra Monami Frost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback